beccahilmersson

Alla inlägg under januari 2011

Av becca - 19 januari 2011 16:36

  

NATHALIE LUNDELL .

shit gumman , vad ska jag säga ?

vad vore jag utan dig ? precis, ingenting.

du är den som gör mig glad när jag mår som värst , du är den som lyser upp mina dagar . jag kan inget annat än att tacka dig för allt du gjort för mig .

tänk våra underbara minnen ? dom är oförglömliga ! och inte en enda sekund som jag spenderat med dig ångrar jag , för du är det absolut bästa som hänt mig ! det ska alltid vara du & jag - hand i hand livet ut , right ?

du är bara min darl. och det är med dig som jag mår som bäst.

jag älskar dig mer än något annat på denna jorden , baby. <3


  

EMMA LÖVMO SVENSSON .

ett helt år har vi spenderat tillsammans, och det är ingenting jag ångrar. för du är mitt hjärta, mina andetag, jag andas för dig !

du är min alldeles egna sol , för du är den som lyser upp mina mörkaste dagar. och du är den som alltid får mig glad.

utan emma - ingen becca , orden stämmer. utan dig klarar jag ingenting för du är den personen som alltid hjälpt mig i svåra situationer då jag verkligen behövt hjälp . 

utan dig slår inte mitt hjärta. och tillsammans ska vi vandra hand i hand - livet ut !

jag älskar dig lika mycket nu, som då och som jag alltid kommer göra. <3

tvillingsjäl.


FRIDA NILSSON .

i drygt ett år har vi snackat genom msn oså , och vi har träffats tre gånger.

och jag lovar , grönan i somras va fan bäst ! :D

du finns alltid när jag behöver snacka , vare sig det är natt eller dag.

du har alltid stöttat mig och det gör du fortfarande . och du tvivlar aldrig på mig , utan du peppar mig att försöka tänka positivt på allting . och många gånger har du faktiskt lyckats !

saknar dig sjukt mycket alltså , vi måste ses snart !

jag älskar dig. <3


FELICIA HELLQVIST .

omg, sju år tillsammans har vi spenderat ? det är sjukt hur fort tiden har gått , det känns  som att vi nyss började förskolan då vi lärde känna varandra , haha ;)

alla gånger då vi träffats, har varit underbara. men nu är det ett tag sen vi träffades. men det får vi väl ta o ändra på va ? 

du finns i precis alla lägen , och jag finns för dig dygnet runt.

'dampungen' <3 'knasbollen' föralltid , hihi right ? (a'

jag älskar dig gumman. <3


  

CASSANDRA FANTA .

ja shit , gumman. saknar VÅRAN tid , då det bara var våran vänskap som existerade . bästavänner skulle vi ju vara för evigt , men det blev inte riktigt så ju ..

men vi fick 4½ år tillsammans fyllda av lycka , skrattanfall , miljontals minnen . men även dåliga stunder då vi antagligen bråkat oså , men visst har det alltid löst sig. dom där åren , dom är bitar som fastnat i mitt hjärta . för det va dom åren då jag va som lyckligast , då va du min bästavän och då va du den enda jag kunde lita på och den jag absolut inte kunde klara mig utan . 

men visst , vi är vänner än idag och det är jag sjukt glad över . och den dagen vi förlorar kontakten , den dagen finns inte jag mer ..

och vet du ? jag saknar midsommar 2010 med dig , det va helt underbart !

jag älskar dig , världens bästa barndomsvän. <3


  

JULIA HILMERSSON .

omg, 13½ år tillsammans nu ! år fyllda av lycka & sorg , bra & dåliga stunder. och miljontals och jag menar verkligen miljontals minnen. 

världens bästa kusin , det är precis vad du är .

du finns alltid där , och jag finns alltid för dig. det är precis som det alltid har varit.

vi ska alltid hålla ihop, livet ut och föralltid.

minnena med dig är oförglömliga ! minns du .. stensjöby ? alla somrar ? alla jular ? alla gånger då jag varit i jkpg ? jag kan räkna upp så mycket mer, men det har jag faktiskt inte tid med ;)

kusin , du är världens bästa.

jag älskar dig. <3


ALEXANDRA SJÖBERG .

gumman , vi har aldrig varit eller så . men visst , vi har träffats när du kommit för att ha spanska eller slöjd på frövi. 

och du är helt jävla underbar , den där speciella personen som alltid finns där.

men du , vi måste helt klart ses snart ! 

jag älskar dig, sis. <3


LINNEA KUOKKANEN .

vi har aldrig någonsin träffats , men det ska vi se till att ändra på i sommar. right ?

du finns iaf alltid. och våren 2010 började vi bråka och vi förlorade kontakten ett tag. men vi tog tag i vår vänskap och nu är vi vänner. fast ingenting är som det va från början , innan bråket o allt. men vi får försöka bygga upp våran vänskap så att den blir så igen , för jag saknar tiden då vi snackade varje dag och vi va verkligen otroligt bra vänner. fast det är vi även nu.

och vet du en sak ? du är grym på att sjunga , lust att lära mig ? ;o

hihi , men jag älskar dig gumman . <3


LOVISA ÅSTRÖM .

en helt underbart gullig liten unge är vad du är .

du har alltid funnits för mig , i 7år.

vi har fortfarande kontakt sen jag flyttade ,och snart hoppas jag att vi ses igen också !

du - jag , hand i hand livet ut.

jag älskar dig. <3


  

MOA FREDRIKSSON .

en sjukt saknad tjej är vad du faktiskt är !

jag saknar dig enormt , och jag saknar tiden då vi va som tajtast.

minns du i ettan ? då va vi varje rast, nästan varje dag efter skolan & vi tillbringade mest tid tillsammans. haha, och jag minns en gång i skolan. det va lunchrast trorja ? och vi märkte inte att alla gick in så vi kom försent till lektionen , jag kan skratta åt det nu efteråt xd

gumman , jag älskar dig. <3


  

SANNA NILSSON .

världens absolut finaste person är du.

8-9 år tillsammans, fast egentligen bara typ 4 år ? hur fan går det ihop ? haha, ja. det är en lång historia . orkar inte ens ta upp det xd

minns du i femman ? det va VÅRAT år ! då va vi bästavänner , och vi har verkligen miljontals minnen. minns du spindelsången ? dagen då vi grillade med din släkt ? alla dagar då vi tog sällskap hem från skolan ? senast vi träffades då vi va på gården o allt ? och ja, det är så mycket mer.

ses vi inte snart igen så dör jag !

jag älskar dig mer än vad jag någonsin kommer kunna förklara. <3


  

TILDA NILSSON .

inga minnen från den "nya" tiden , men några stycken från barndomen. 

min enormt underbara barndomsvän , jag saknar dig.

vi träffades för inte så jättelänge sen , men det va typ bara i tjugo minuter ..

men vi får ta o ses snart igen gumman !

jag älskar dig. <3


  

MICHELLE LUNDELL .

du är sjukt underbar hjärtat.

inte sådär många minnen tillsammans va ?

men det får vi ta o ändra på vafan ! :)

du är en av dom bästa personerna i mitt liv och det ska alltid vara du&jag.

jag älskar dig darl. <3


MICHELLE MAGNUSSON .

jadu älskling, det är ett halvår sen vi träffades nu , men innan det va det ÅR !

kusin, du är en av världens finaste stjärnor och jag saknar dig grymt mycket !

när vi va mindre var vi jättetajta , och jag saknar det ! 

jag älskar dig, honey . <3


  

CAROLINE TRÄGÅRDH .

omg,  du är inte bara lite underbar va ? ;o

vi har känt varann i drygt fem månader , men ändå är vi enormt tajta och ingen kan skilja på oss !

jag saknar dig sjukt mycket, och du måste fan komma till högsby snart.

jönköping med dig va enormt underbart , då satt du o kollade efter gamla tanter, haha , kommer du ihåg det ? xd

jag älskar dig enoooormt. <3

bästavän.


  

LINNEA MAGNUSSON .

vi har inte känt varann speciellt länge , men du är ändå en av dom bästa i mitt liv !

vi lärde känna varann då jag , emma & nathalie va hos dig i fågelfors . och shit vilken dampdag det va . xd

och när du hängde med mig hem efter skolan ? eller ja, du hängde först med natha men sen kom ni till mig ju ;)

gumman , du är helt underbar.

jag älskar dig . <3


  

CORNELIA JOHANSSON .

i över ett år har vi känt varann nu , och jag ångrar inte en dag.

en del minnen faktiskt .. som typ dagarna då du hängt med mig hem , och musikalen vi hade i 6an då vi sjöng tillsammans. vi är grymma (y'

vet du ?

jag älskar dig, för evigt. <3


LINNEA BERGESKANS .

ett år tillsammans , och inte en sekund ångrar jag .

du är helt underbar, och alla våra minnen är underbara.

hehe, vårat vattenkrig va grymt ! och jag har allt på film (y'

iloveuu. <3


KAJSA BERGSTRÖM .

aldrig träffats , för vi bor alldeles för långt ifrån varann .. :/

men du har alltid funnits för mig ,  med dig kan man snacka om precis allting. du lyssnar vad jag än har att berätta .

ilyy so much . <3


TILDA REINHOLDSSON .

världens underbaraste tjej.

du är den där personen som jag letat efter i många år , och tänk att jag hittade just dig ? ;o

vi finns alltid för varann och det är du&jag mot världen.

jag älskar dig mest, sis. <3


  

FRIDA JOHANSSON .

för lite mer än ett år sen träffades vi senast då jag va i vänersborg en vecka. och efter den veckan gled vi isär , vi har ingen kontakt längre och det känns hemskt ..

du va den enda jag kunde lita på , och du fanns där i alla situationer.

som när min pappa svimmade ? då fanns du där , jag ringde dig för att snacka och du förstod precis hur jag kände mig . och vet du ? jag saknar dig mest ..

jag älskar dig .. idag, imorgon och föralltid. <3


  

ISABELLE NEHLS .

du är enormt saknad flicka lilla ;o

det är dagar - veckor - månader - ÅR sen vi träffades och jag vill verkligen träffa dig gumman .

innan träffades vi ganska ofta , men det förändrades pga ett bråk mellan våra föräldrar . och dom är inte vänner än,  så vi lär ju aldrig träffas ?

barndomstiderna då vi umgicks är oförglömliga , och isabelle ? du är underbar !

jag älskar dig , vad som än händer ! <3


  

JENNIFER STRANDH .

ojoj, vart ska man börja ? 

vi har tillbringat typ hela våra liv tillsammans eftersom att våra mammor känner varandra .

och det va när vi va små som vi umgicks som mest. och jag minns en sommar, vi va typ varje dag och vi hade enormt kul .

men vi har glidit ifrån varann nu .. visst , vi träffas ibland men det är inte speciellt ofta faktiskt ..

men du var , är & förblir en av dom bästa och finaste i mitt liv !

jag älskar dig , mer än vad du anar ! <3


  

ELIN PETTERSSON .

barndomsvännen min , du är enormt fantastisk .

du kan göra mig glad genom att säga bara ett ord .

och visst har vi alltid lika kul när vi träffas ?

förra fredagen , den va awesome ! den tillbringade jag med dig , och jag vet inte hur mycket vi skrattade den dagen , men det va mycket !

iloveu , finaste . <3





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, jag heter becca. och jag älskar att ta kort & va med mina ffina vänner.

släng gärna in en kommentar så är ni snälla :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

gästboken.

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards