beccahilmersson

Alla inlägg under april 2011

Av becca - 30 april 2011 18:24

FELICIA HAR ÅKT HEM FÖR ETT ANTAL TIMMAR SEN, BUUUUHUUU :(


sanna kom aldrig idag, aja..

nu har iaf jimmie o dom flyttat hit, awesome! skönt att ha alla på ett ställe nu.


får se vad jag hittar på ikväll. om ingen hör av sig så stannar jag väl bara hemma framför min data ;)


aja, vi hööööörs. puss.

Av becca - 30 april 2011 01:48

nu ska felicia och jag sooooooooova, imorgon händer kuliga saker. sanna sover här dååååå! plus att jimmie o dom flyttar hit :D


haft en asnice dag med felicia, mycket damp oså med martin & putte.

måste göras om asså!


vi hörs imon, godnatt.


IT'S OVER! 

jag är lyckligare nu, bättre såhär. du kan dra åt helvete, jag hatar dig.

du lämnade mig nu, och kom dåfan aldrig tillbaka! det är över, föralltid.

Av becca - 29 april 2011 15:00

FELULICIA DEN SEGA SNIGELN HAR INTE KOMMIT ÄN, DET ÄR INTE BRA ASSÅ..


jag bloggade inte igårkväll ju, men jag va så jävla trött så jag orkade inte. jag & linnea va iaf vid övrasjön o tog lite kort, dom kommer i slutet av inlägget..


nu har jag precis dampat lite med sanna på msn, hahahahahaha. jag typ dog xd

nu ska jag ut o möta emma som är vid statoil, sen hänger hon med mig in tills felle kommer, mihih.

puss.


                       

linneamagnusson, typ världens finaste?   

Av becca - 28 april 2011 13:55

jag & linnea gick o la oss vid halv 6 imorse, HAHAHAHA.

sen så vaknade vi runt ett-tiden idag ;)

nu har vi ätit och ska fixa oss, sen drar vi ner till övrasjön o tar lite finfina bilder.

vid kvart i fem tar jag bussen hem o stäääääääädar -.- kommer antagligen inte blogga förrens sent ikväll, för lilla jag fick dataförbud av mamma tills mitt rum är färdig städat ;s

meh, ska inte skriva mer. 

puss.

Av becca - 28 april 2011 03:10

jag & linnea sitter o webbar med ferre, eheheheheh kuligt.


jag har faktiskt skaffat blogg med felicia, ALLA checkar; www.knasungarna.bloggplatsen.se 


JAG HAR TRÅÅÅÅÅKIGT, FÖR FERRE BLEV OSOCIAL. OCH HAN SITTER O GARVAR ÅT MIG, TASKIGT FERRE TASKIGT :(


nu ska jag inte skriiiiiva meeeeeeeera, puuuuuusshej.


knaset kommer till mig på fredag, YEAH :D  

Av becca - 27 april 2011 23:12

vid sju typ stack jag till övrasjön där natha & linnea grillade. när jag kom så va kötten precis klart så vi åt lite. sen tände vi en brasa, mysigt värre.

när vi ätit oså så kom oliver & lauritz och vi dampade & garvade satan. sen efter ett tag kom även chris. fett kul när chris & lauritz började sjunga massa tyska låtar xd

runt tio-tiden släckte vi brasan o cyklade in mot fågelfors. 

men en fett grym kväll som lätt måste göras om, tack alla! :)


nu sitter jag hos linnea vid hennes data, vi är nördar.

får se vad vi hittar på imon, måste iaf hem rättså tidigt.


på lördag är det valborg, + linneas födelsedag. så jag tror att linnea sover hos mig då. sjukt najs.


men jag ska inte skriva mer, hörs kanske sen, annars imon. 

puss.


 

Av becca - 27 april 2011 17:57

tror att jag drar till fågelfors snart o sover hos linnea, ggreat.


vi åkte aldrig o badade idag, vi orkade inte. vi bara chillade till halv fem då dom stack hem. 

vaknade vid elva idag av att pappa ringde. han kom o skulle lämna victor och jag behövde låsa upp dörren åt dom. 

fick påskgodis av pappa&lena o farmor&farfar + en jättefin klocka av pappa&lena.


just nu snackar jag med linnea i telefonen, ehe kul.

måste försöka fixa skjuts till henne nu, så vi hörs.

puss.


 


Av becca - 26 april 2011 22:45

dagen har varit grym.

när sanna & lina kommit stack vi t trampbåten. sen stack vi t ica o köpte cola o massa godis&chips. och sen kom martin & putte dit.

sen stack vi hem, och efter att tag kom martin & putte oh det blev massa damp och en hel del skrattanfall. sen stack vi t trampbåten IGEN, hahaha inget liv. sen stack vi hem för lina skulle byta byxor xd och sen stack vi t rinken där martin & putte va.

och sen gick vi in o kollade på film.

nu sitter vi här o nördar oss, ehe.

imon ska vi bada i gösjön med martin & putte, kommer ju dö om man ska säga så.


nu pallar inte jag skriva mer, puss.


brist på bilder så det blir ingen i detta inlägg..

Ovido - Quiz & Flashcards