beccahilmersson

Alla inlägg under mars 2011

Av becca - 31 mars 2011 21:02

idag har jag pluggat lite grann, duktig jag är.


emma va här förut, hon gick hem vid nio. kuligt värre.

har packat oså med, för imon drar vi till nässjö direkt efter skolan.

och på lördag blir den jönköping i nåra timmar, ggreat.

måste även plugga mycket i helgen..


just nu så ser jag på musikalen, ehehe jag hittade den igår (a'

HAHAHAHAHA jag dör av skratt, så jävla kul xd

ska fortsätta skratta åt vilken töntig musikal vi egentligen gjorde. 

pusshey.


bara för att jag ser på musikalen så får ni en bild på mig&cornelia därifrån.  

Av becca - 31 mars 2011 16:55

jag startade ju en lista där man lägger ut en bild.

jag kör några sånna inlägg nu, och sen några imorgon.

bara så ni vet liksom, ehe. puss.

Av becca - 31 mars 2011 15:55

1a bilden: någon du umågs väldigt mycket med.

2a bilden: en bild på dig själv.

3e bilden: en bild på någon i din familj.

4e bilden: en bild på en konstig tid i ditt liv.

5e bilden: en gammal bild på dig själv.

6e bilden: en bild på dig och en vän som du inte varit med på länge.

7e bilden: en bild som påminner dig om gamla tider.

8e bilden: en person som du saknar.

9e bilden: någon i din släkt.

10e bilden: någon du tycker är väldigt snäll.

11e bilden: en person du kan berätta allt för.

12e bilden: en bild på din vardag.

13e bilden: du och någon klasskompis.

14e bilden: en bild som du aldrig lagt upp.

15e bilden: en person som du vill vara med.

16e bilden: en bild på dig själv.

17e bilden: en ovanlig bild.

18e bilden: en bild på din fritid.

19e bilden: en person som är snygg.

20e bilden: en bild på dina närmaste.

21e bilden: en person som alltid ställer upp för dig.

22e bilden: en bild på en tid du saknar.

23e bilden: en bild från i somras.

24e bilden: en bild som gör dig glad.

25e bilden: en person som alltid gör dig glad.

26e bilden: någon som du alltid har roligt med.

27e bilden: en bild som du alltid skrattar åt.

28e bilden: en tokig bild.

29e bilden: den nyaste bilden på dig själv.

30e bilden: någon du aldrig kommer släppa taget om.

Av becca - 31 mars 2011 15:43

idag va jag tillbaka i skolan, skönare än att vara hemma med feber.

michelle va också tillbaka idag, både hon&jag har haft feber sen förra veckan..


men nu har jag sjukt mycket att göra. ligger efter i alla ämnen, särskilt matten så den ska jag ta tag i snart. och sen idag hade dom ett svenskaprov som jag inte kunde göra, så måste plugga på det tills måndag. och massa mer.


så nu ska jag plugga, puss.


 

Av becca - 30 mars 2011 21:05

har precis kollat på Dear John. sjukt bra film!


nu ska jag snart sova, skola imon.

och efter drar jag hem och pluggar som en idiot, ligger sjukt mycket efter nu. så jag måste komma ifatt. blir kanske plugg i helgen, får la se.

men blir ingen idrott för mig imon, hostar om jag anstränger mig för mycket.


men intressant, ah fast nä.


så nu ska jag säga nått intressant;


JAG SAKNAR MIN LINA NÅGOT OERHÖRT MYCKET, TÄNKER PÅ HENNE ALL THE TIME NU FÖR TIDEN. LINA, KOM HIIIIT.


 

Ovido - Quiz & Flashcards