beccahilmersson

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av becca - 26 februari 2011 23:57

har några stycken faktiskt,


men typ.. vänersborg, jönköping, nässjö.


känner mig hemma på dom ställena..

Av becca - 26 februari 2011 23:27

tjoho.


blev att kolla på Megamind med pappa&victor förut, riktigt rolig film asså!

såg inte från början eftersom att jag duschade. men fattade ändå.

men ah, funny movie (y'


ahmen, nu sitter jag & förklarar för felix vem jag är? för han kommer seriöst inte ihåg mig? ;o

känns faktiskt taskigt, har ju gått i hans klass sen förskolan. hahah, men aja xd


nu ska jag chilla lite framför min fina dator, och sen sova om nån timme eller två.


vi hörs imon, om jag inte bloggar mer sen.

puss.


  

finchey.se

älskardigbvän. <3

Av becca - 26 februari 2011 18:54

tjaaaaa ;)


idag har jag spelat spel & pusslat med familjen, mysigt ;*

och sen så har jag&lena kollat lite på utlandsresor till mallorca & cypern. asså åååh, jag vill åka NUUUUU!

inte säkert att vi ska åka nånstans, men vi kollar lite iaf.

OM vi åker blir det antingen veckan innan påsklovet eller typ i slutet av maj.

aja, man får väl hoppas på att vi åker..


nu ska vi snart äta, blir pizza&kebab.

sen får jag se vad som händer.

är inte pepp på att se melodifestivalen som lena vill. så pappa,jag&victor kanske kollar på någon film ist.


men ah, jag hör av mig sen antagligen.

pusshey.


  

Mallorca, hit kan jag tänka mig att åka..

Av becca - 26 februari 2011 13:35

vaknade vid typ halv tolv idag, och då satte jag mig o spelade tvspel med victor.

och nu gör jag ingenting alls, får väl hitta på nått.

vi hörs sen ist.

pusshey.


Presentation


hej, jag heter becca. och jag älskar att ta kort & va med mina ffina vänner.

släng gärna in en kommentar så är ni snälla :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

gästboken.

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards