beccahilmersson

Alla inlägg under februari 2011

Av becca - 26 februari 2011 13:35

vaknade vid typ halv tolv idag, och då satte jag mig o spelade tvspel med victor.

och nu gör jag ingenting alls, får väl hitta på nått.

vi hörs sen ist.

pusshey.


Av becca - 25 februari 2011 22:48

NU ÄR TILDA TILLBAKA, JAG HAR SAKNAT HENNE!

"Adelina" va inte samma person, och nu existerar inte hon längre.

Nu är det "Tilda" som gäller igen, känns underbart.


  

världens finaste TildaNilsson. <3

Av becca - 25 februari 2011 21:57

öh, jag älskar typ det mesta.

men speciellt älskar jag min airbourne-tröja & min adidas-kofta.

mina typ favoriter ;)

Av becca - 25 februari 2011 21:31

tjululu.

sitter o tråkar sööööönder. och jag saknar mina fina cheyer elin, lina, adelina o massa fler meeeeeeeeeeeeeeest..

eeheeehehehe, vafan ska man hitta på? ;s

seg fredagkväll assåååe.

jaja, jag får damp när jag har tråkigt, så gnäll inte på mig är ni snälla..

aja, pussheeeeey.


finis bild från nässjö med emi.

Av becca - 25 februari 2011 20:14

idag har jag inte bloggat något.

men jag har haft en riktigt härlig slapp-dag idag.

min dator har underhållt mig hela dagen med massa spelsidor ;)

+ att världens finaste Lina  har underhållt mig, hon är bäst!

och hon gjorde världens finaste video till mig förut :')


vid sju kollade jag på vem vet mest med pappa&lena, och sen spelade hela familjen buzz :)

och nu sitter jag i soffan o chillar.


imon vet jag inte vad som händer, men något händer väl.

men jag hör av mig senare, puss.



åh, en utav mina favoritfilmer.

den var, är & förblir en av världens finaste&bästa filmer.

den får mig alltid glad, jag ler varje gång jag ser den.

jag är förälskad i den.. <3

Av becca - 25 februari 2011 03:27

nu ska jag sova, får se vad jag hittar på imon..

men aja, godnatt.

Av becca - 25 februari 2011 03:18

Minns du tiden då man va liten? Då skitnack inte fanns. Kärlek var en puss på kinden. Höjden av smärta var när barbie tappade benet eller när bilens hjul försvann. Värsta gråten var när man ramlade och skrapade knäet. Största rädslan var monstret under ens säng.


Nu finns det nästan bara skitsnack, kärleken förvandlades till en stor lek. Smärtan är när du skär dig i handleden. Värsta gråten är när den du mest älskar över allt annat sårar dig. Största rädslan är att förlora sina bästavänner och aldrig få dom åter igen..

Av becca - 25 februari 2011 00:29

EMMA LÖVMO SVENSSON.

I ett år & tre månader har hon funnits för mig. Hon har stöttat mig hela tiden, vare sig det har varit dag eller natt. 

Denna tjejen betyder mest för mig, allra mest.

Hon har gjort så sjukt mycket för mig. Hon har fått mig glad, att skratta, dampa, & verkligen förändrat mitt liv.

Den där dagen, 21/11 -09 , det va den bästa dagen i mitt liv.

Det va dagen jag fann min bästavän,syster,tvillingsjäl&min andra halva.

Ingenting kan få mig att lämna henne, hon är mitt livsljus.

Jag älskar dig, Emma. <3


NATHALIE LUNDELL.

Shit, vet inte hur jag ska kunna tacka denna personen för allt hon gjort för mig.

När alla andra har svikit, är det hon som har stått kvar vid min sida.

Hon har stöttat mig genom precis allt, och jag vet att hon alltid går att lita på, och man kan snacka med henne om allting.

Hon är den underbaraste människan på denna jord, och det är sjukt att just jag träffade henne utav alla andra miljontals människor i denna värld.

Denna tjejen har aldrig någonsin svikit mig, istället har hon stått kvar vid min sida. Även fast jag har gjort stora misstag så har hon aldrig lämnat mig, hon har alltid stöttat mig. 

Det går inte att förklara henne med ord, för hon är en obeskrivlig ängel.

Hon är en ängel utan vingar, MIN ängel.

Jag älskar dig, Nathalie. <3


  

CAROLINE TRÄGÅRDH.

Omg, denna tjejen är så sjukt betydelsefull.

Vi kanske inte har känt varann i en evighet, men tillräckligt länge för att veta att jag inte klarar mig utan henne!

Jag har inte träffat henne på enormt länge, höstlovet va det senast.. Det känns hemskt, och jag måste verkligen få träffa henne snart.

Denna tjejen har kunnat sitta uppe hela nätterna när jag mått dåligt, bara för att hjälpa mig.

Hon har alltid funnits där, hon har aldrig tvivlat på mig, för hon vet att jag är stark, jag själv måste bara tro på det.

Man kan snacka med henne om allting.

Och den 21/8 -10 , den dagen va underbar. Den dagen fann jag min bästavän, den som alltid skulle finnas för mig.

Jag älskar dig, carro. <3


LINA ÅKESSON.

Världens finaste tjej.

Hon finns alltid, dygnet runt.

Och med henne har jag som roligast, och med henne skrattar jag som mest.

Som idag? Vi satt o skrattade åt massa roliga citat. Men gud va kul vi hade.

Vi är onormala tillsammans, inte ett dugg normala. Men det är så det ska va, två onormala ungar.

Men iaf.. Hon stöttar mig genom allt.

Och jag vet att jag alltid kan snacka med henne, vad det än handlar om.

Hon förstår alltid.

Denna tjejen skulle jag aldrig klara mig utan, hon är mitt ljus i mörkret.

Jag älskar dig, Lina. <3


  

ELIN PETTERSSON.

Världens bästa..

I snart 8år har hon funnits för mig, och hon har aldrig någonsin svikit mig.

Hon har alltid stått vid min sida och funnits där när jag behövt henne.

Med henne har man alltid kul, och med henne har man alltid damp!

Hon är helt underbar, min fina tjej.

I 8år har vi stöttat varann, gått igenom svåra perioder, men ändå klarat allt!

Utan henne skulle jag inte stå här idag, då hade jag inte funnits idag.

För hon får mig att orka med livet, hon får allt att kännas bra.

Och den dagen då vi förlorar kontakten, den dagen kommer inte jag finnas mer.

Jag älskar dig, Elin. <3


SANNA NILSSON.

Shiet, vi har gjort så mycket tillsammans.

5an, det va VÅRAN tid. Då spenderade vi mest tid tillsammans, och vi har miljontals minnen därifrån.

Och jag saknar allt vi gjort..

Dom underbaraste stunderna i mitt liv, det är stunderna då jag varit med henne.

Hon har alltid funnits där för mig, och jag har likaså funnits för henne.

Och tillsammans klarar vi allt, och vi håller alltid ihop.

Jag älskar dig, Sanna. <3

Presentation


hej, jag heter becca. och jag älskar att ta kort & va med mina ffina vänner.

släng gärna in en kommentar så är ni snälla :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

gästboken.

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards