beccahilmersson

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av becca - 4 maj 2011 23:59

har inte bloggat nånting idag, men har verkligen inte orkat..

jag & mich gick till skolan vid tio över åtta idag, blev nääääästan försenad xd nathalie skulle inte till skolan för hon mådde dåligt.

skolan va väl helt okej, lite damp med magda osådär.

efter skolan gick jag hem och tog de lugnt. och sen blev de besämt att jag skulle sova hos emmabästavän <3

så nu sitter jag här. vi har ätit lite rostade mackor, ätit popcorn och druckit cola. plus snackat med dampiga personer på skype xd

nu ligger emma i sängen, hon somnar antagligen snart, haha. jag lär nog va uppe en stund till. måste plugga på spanskan o skit..


imorgon hänger bästa Linnea Magnusson med mig hem efter skolan. vid halv sju blir det att vi drar till sporthallen och kollar på emma och alla när dom har musikal, najs.

HAHAHAHAH, jag & linnea ska hämta liam efter skolan imon, fail xd


shiiiiet, inlägget blev långt nu ;s

hörs imon nångång, puuuuuss.


jävlar, inte bara en lite gammal bild va? ;o

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, jag heter becca. och jag älskar att ta kort & va med mina ffina vänner.

släng gärna in en kommentar så är ni snälla :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

gästboken.

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards