beccahilmersson

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av becca - 5 maj 2011 23:12

dagen har varit sjukt najs. först massa damp med linnea. sen stack vi till sporthallen och träffade mich,nea,nathalie&dorota. satt längst fram och kollade på musikalen. den va väl okej ;) emma va sjukt duktig! <3


nu sitter jag o kollar på film. det är helt dött på msn, inte en enda social..


imorgon vid halv fyra blir det att åka till pappa. hela helgen (lördag-söndag) spenderas hos farmor&farfar, najs! 

och eftersom att jag är hos farmor hela helgen så kommer jag inte ha nån dator ju. men ska se om jag kan låna farmors o uppdatera lite grann, får se hur de blir.


imorgon har jag även ett oförberett prov i engelska, jippie -.- jag som suger på engelska med, kommer gå åt helvete..


nu ska jag se på filmen, och hoppas på att någon social loggar in på msn snart.

ehe, hörs imorgon.

puss.


ska träffa min lilla söta älskling imorgon ;* saknarhan..

Av becca - 5 maj 2011 16:21

sitter här med linnea nu, wie. 


skoldagen va najs eller något. hade redovisning på so-lektionen, gick bättre än väntat. 

emma & linnea väntade på mig tills jag slutade, dom slutade innan mig. när jag hade slutat så gick vi o hämtade liam, hehehehe snäll jag är (a'

jag & linnea gick hem med liam då, han skrattade åt oss hela tiden ;o


nu ska vi ut o trampa trampbåt. sen ikväll vid halv sju så ska vi kolla på emmas musikal, hihihihihih.


vi hörs sen, puuuuuuuuuuuuuuuuuss.


jag älskar dig bror.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, jag heter becca. och jag älskar att ta kort & va med mina ffina vänner.

släng gärna in en kommentar så är ni snälla :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

gästboken.

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards